Meble biurowe
Podkategorie
Biurko Bfm1 to ciekawe stylistycznie biurko komputerowe na metalowym stelażu malowanym proszkowo
Biurko Bt2. Biurko komputerowe proste na konstrukcji płytowej. Można połączyć biurko z kontenerem i dostawką w prosty sposób uzyskuje się większą powierzchnię roboczą blatu.
Biurko XAR-F3-7 to stanowisko wolnostojące, konstrukcja biurka oparta została na bazie profilu zamkniętego o wymiarach 80x20 mm.
Elementem wyróżniającym jest nadający lekkości dystans umieszczony pomiędzy górnym łącznikiem nogi a blatem biurka.
Pomocnik XAR-P2. Pomocnik biurkowy prawy z szufladami, półką i pojedynczą przestrzenią segregatorową - do zestawienia z biurkiem nakładanym, stosowany po jego lewej stronie. Szuflady pomocnika wyposażone są w standardzie w pełen wysuw i cichy domyk.
Biurko Btk1
Biurko komputerowe na metalowym stelażu wyposażone w nogi kwadratowe o przekroju 50x50mm, blat z płyty melaminowej o grubości 25 mm, obrzeże PCV 2mm.
Szafa Sa1. Szafa aktowa górna, zbudowana jest z wysokiej jakości płyty meblowej o gr. 18 mm. Podzielona półkami na 3 przestrzenie segregatorowe (OH),zamykana drzwiami przesuwnymi z uchwytami i zamkiem. Wykończona jest wieńcem o gr. 25 mm. Wszystkie połączenia konstrukcyjne szafy wykonywane są za pomocą mimośrodów, które w istotny sposób usztywniają elementy i zapewniają jej stabilność.
Regał Rt3. Regał biurowy wysoki wykonany z wysokiej jakości płyty meblowej o gr. 18 mm. Podzielony półkami na 5 przestrzeni (OH) o wysokości segregatora ,zamykany drzwiami na całej wysokości z uchwytami i zamkiem. Wykończony jest wieńcem o gr. 25 mm. Wszystkie połączenia konstrukcyjne w regałach biurowych wykonywane są za pomocą mimośrodów, które w istotny sposób usztywniają elementy i zapewniają jego stabilność.
Lada recepcyjna Btx4. Prosta lada o ciekawym designie , idealnie wkomponuje się w nowoczesne wnętrze recepcji, poczekalni i biura.
Ladę można dowolnie łączyć z pozostałymi elementami lad i nadstawek recepcyjnych systemu BTX .
Szeroki asortyment rodzajowy mebli, który pozwala na kompleksową aranżację powierzchni biurowej w firmie, instytucji, gabinecie, szkole, strefie open space czy sali konferencyjnej. Meble biurowe dostępne w naszym sklepie internetowym – to doskonały element wyposażenia funkcjonalnej i nowoczesnej przestrzeni do pracy. Bogate zróżnicowanie mebli pod kątem rodzajów, modeli, wymiarów, materiałów wykończeniowych oraz palety kolorystycznej – umożliwia uzyskanie pożądanej aranżacji lub idealne dopasowanie do istniejącej stylizacji wnętrza.
Nasze designerskie meble charakteryzują się prostą linią i niewyszukaną formą – przez co są niezwykle ergonomiczne i pozwalają efektywnie zagospodarować przestrzeń. Poszczególne elementy mebli biurowych można zestawiać ze sobą modułowo, dzięki czemu łatwo jest stworzyć z ich udziałem przestronną i komfortową przestrzeń użytkową.
Właściwie zaaranżowane biuro sprzyja utrzymaniu porządku i efektywności pracy. Zakup funkcjonalnego oraz wygodnego wyposażenia meblowego – to inwestycja w wyższą jakość i lepszą wydajność w Twojej firmie. Estetyczne i reprezentacyjne meble – to także sposób na podkreślenie prestiżu danego miejsca i budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa, instytucji czy urzędu.
W ramach szerokiej gamy mebli biurowych, oferujemy biurka o różnej specyfice wykonania i parametrach, wśród których znajdują się m. in.: biurka klasyczne, narożne, XAR-F, XAR-G, XAR-V, XAR-S, biurka na nogach płytowych bądź metalowych – o różnym profilu nóżek. Oprócz tego, w ramach asortymentu e-sklepu można zakupić eleganckie meble Kinetic, regały i szafy biurowe. Tutaj zakupisz również i bez trudu dopasujesz uzupełniające elementy meblowe, jak np.: kontenery biurowe, dostawki, przegrody oraz inne akcesoria. Wszystkie produkty posegregowane zostały według kategorii tematycznych, co pomaga w szybkim znalezieniu poszukiwanego elementu i typu. Nasze meble biurowe odznaczają się wysokim standardem wykonania, ponadprzeciętną trwałością i odpornością na intensywne użytkowanie oraz działanie innych niesprzyjających warunków.

Przestrzeń biurowa to nie tylko wizytówka firmy – przede wszystkim stanowi ona miejsce pracy wielu osób. Między innymi z tego powodu powinna ona zostać zaprojektowana z poszanowaniem zasad ergonomii; inaczej trudno byłoby mówić o efektywności. Niezależnie od tego czy biuro organizowane jest w koncepcji open space, czy może jego aranżacja nawiązuje do teorii ABW (Activity Based Working), odpowiednie meble biurowe to podstawa. W CEZAS-GLOB oferujemy kompleksowe wyposażenie pomieszczeń biurowych, oferując szereg innowacyjnych mebli. Skonstruowane z myślą o tym, by zapewnić maksymalny komfort i wygodę, dostępne są w różnych wersjach – tak, aby dopasować się do potrzeb oraz gustu każdego Klienta odwiedzającego naszą stronę. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z całą ofertą na meble do biura.
Meble biurowe od CEZAS-GLOB to inwestycja na lata
Rynek pełen jest różnego rodzaju rozwiązań do biur; producenci kuszą unikalnymi ofertami, nierzadko okraszonymi naprawdę atrakcyjną ceną. Meble do biura powinny być traktowane jako inwestycja – aby ich zakup został zakończony sukcesem, niezbędna jest świadomość najistotniejszych cech jakie powinno posiadać takie wyposażenie. Przede wszystkim biurowe meble powinny być ergonomiczne i funkcjonalne; pozwalać na zajęcie wygodnej pozycji oraz doskonale współgrać z całą przestrzenią. W CEZAS-GLOB oferujemy między innymi biurka, stoły, dostawki do biurek, a także przegrody, dzięki czemu jesteśmy w stanie pomóc naszym Klientom wyposażyć ich przestrzeń od A do Z. Zdajemy sobie sprawę z faktu, jak wiele problemów może sprawić źle dopasowane krzesło, za niskie lub za wysokie biurko czy szafki, które mimo ładnego wyglądu nie mieszczą nawet połowy dokumentów. Między innymi z tego powodu w naszej ofercie znajdują się wyłącznie certyfikowane meble, przeznaczone typowo do przestrzeni biurowych i wymogów tego rodzaju miejsc (a przy tym także potrzeb pracowników). Nie przebieramy w półśrodkach, a nasza oferta zawiera meble biurowe od renomowanych projektantów. Kupując w CEZAS-GLOB wiesz, że inwestujesz w jakościowe wyposażenie biura.
Efektywna aranżacja przestrzeni z CEZAS-GLOB: jakościowe meble do biura
Oferowane przez nas meble biurowe nie tylko dobrze się prezentują, lecz także są wyposażone w szereg różnego typu funkcjonalności; świetnym przykładem są między innymi biurka i fotele gabinetowe lub wyposażenie służące przechowywaniu dokumentów bądź biurowych przedmiotów. Dodatkowe szafki, szuflady czy skrytki pozwolą na efektywną organizację pracy, a także zachowanie porządku w przestrzeni biurowej. CEZAS-GLOB dostarcza swoim Klientom wyłącznie przemyślane rozwiązania, podejmując się współpracy z topowymi producentami wyposażenia biura. W związku z tym jesteśmy w stanie zapewnić wysokiej jakości meble oraz atrakcyjne ceny – zwłaszcza dla Klientów, którzy decydują się na większe zakupy. Wysyłka mebli biurowych odbywa się na terenie całej Polski; niezależnie czy Twoja firma znajduje się w stolicy lub mniejszym mieście, dostarczymy zamówione przez Ciebie meble pod wskazany adres bez szwanku. W razie jakichkolwiek pytań, nasi eksperci służą pomocą! Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

FAQ – PYTANIA I ODPOWIEDZI
#1 Czy meble biurowe objęte są gwarancją?
Tak, oferowane przez nas meble biurowe objęte są gwarancją, której czas trwania zależy od danego modelu produktu. W razie wątpliwości czy jakichkolwiek problemów możesz liczyć na pomoc naszych specjalistów. Staramy się, by obsługa Klienta była świadczona na najwyższym poziomie!
#2 Ile kosztuje dostawa mebli biurowych?
Koszt dostawy mebli biurowych ustalany jest w wysoce indywidualny sposób, w zależności od wielkości zamówienia. Nasze meble dostarczane są naszym transportem bądź na paletach firmą kurierską.
#3 Jakie meble do biura znajdują się w ofercie CEZAS-GLOB?
Kategoria meble do biura kryje w sobie szereg różnego rodzaju mebli, począwszy od biurek, przez lady recepcyjne czy stoły konferencyjne. W CEZAS-GLOB oferujemy kompleksowe wyposażenie biurowe, na które składają się także regały i kontenery biurowe, a także wszelkiego rodzaju dostawki oraz akcesoria.