WYPOSAŻENIE SZKÓŁ I BIUR

Krzesła biurowe zgodne z rozporządzeniem MPiPS

SKU: M-H-ETHAN-P
Brand: N/A

Ergonomiczny fotel gabinetowy ETHAN, spełniający aktualne normy z zakresu BHP.

1 885,00 zł
Dodaj do koszyka
SKU: M-H-MARCUS-C
Brand: N/A

Ergonomiczny fotel gabinetowy MARCUS, spełniający aktualne normy z zakresu BHP.

SKU: M-H-GILBERTO-C
Brand: N/A

Ergonomiczny fotel gabinetowy GILBERTO, spełniający aktualne normy z zakresu BHP.

SKU: M-H-GERONIMO-C
Brand: N/A

Ergonomiczny fotel gabinetowy GERONIMO, spełniający aktualne normy z zakresu BHP.

1 075,00 zł
Dodaj do koszyka
SKU: M-H-GOLIAT-C
Brand: N/A

Ergonomiczny fotel gabinetowy GOLIAT, spełniający aktualne normy z zakresu BHP.

SKU: M-H-ADMIRAL-CP
Brand: N/A

Ergonomiczny fotel gabinetowy ADMIRAL, spełniający aktualne normy z zakresu BHP.

SKU: M-H-AMBASADOR-CP
Brand: N/A

Ergonomiczny fotel gabinetowy AMBASADOR, spełniający aktualne normy z zakresu BHP.

1 009,00 zł
Dodaj do koszyka
SKU: M-H-MASON-C
Brand: N/A

Ergonomiczny fotel gabinetowy MASON, spełniający aktualne normy z zakresu BHP.

SKU: M-H-RAMOS-C
Brand: N/A

Ergonomiczny fotel gabinetowy RAMOS, spełniający aktualne normy z zakresu BHP.

SKU: M-H-SONAR-C
Brand: N/A

Ergonomiczny fotel gabinetowy SONAR, spełniający aktualne normy z zakresu BHP.

SKU: M-H-HASEL-CP
Brand: N/A

Ergonomiczny fotel gabinetowy HASEL, spełniający aktualne normy z zakresu BHP.

SKU: M-H-PAREDES-C
Brand: N/A

Ergonomiczny fotel gabinetowy PAREDES, spełniający aktualne normy z zakresu BHP.

17 listopada 2023 r. weszła w życie nowelizacja przepisów rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. 

Zgodnie z tą nowelizacją, pracodawcy mają czas 6 miesięcy na dostosowanie stanowisk pracy do nowych wymogów. Oznacza to, że ostateczny termin wprowadzenia zmian to 17 maja 2024 roku.

Nowe regulacje mają na celu zapewnienie lepszych warunków pracy dla pracowników biurowych poprzez dostosowanie środowiska pracy do ich potrzeb oraz minimalizację potencjalnych zagrożeń związanych z długotrwałym korzystaniem z komputerów. Przepisy wymagają, aby krzesła biurowe były ergonomiczne, zapewniając komfort pracy oraz minimalizując ryzyko urazów kręgosłupa.

Zgodnie z Dyrektywą Unijną Dz.U. 2023 poz. 2367 oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznej, fotele biurowe muszą spełniać określone kryteria bezpieczeństwa i ergonomiczności.

 

Krzesło biurowe powinno spełniać następujące wymogi:

  • posiadać stabilną podstawę co najmniej pięciopodporową z kółkami jezdnymi
  • regulacja wysokości siedziska, regulacja wysokości oparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa, regulacja kąta pochylenia oparcia oraz odpowiednie wymiary oparcia i siedziska, zapewniające wygodną pozycję ciała i swobodę ruchów
  • posiadać wyprofilowanie siedziska i oparcia odpowiednie do naturalnego wygięcia kręgosłupa i ud
  • możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360°
  • regulowane podłokietniki

Mechanizmy regulacji wysokości siedziska i pochylenia oparcia powinny być łatwo dostępne i proste w obsłudze oraz tak usytuowane, aby regulację można było wykonywać w pozycji siedzącej

Na życzenie pracownika stanowisko pracy należy wyposażyć w podnóżek.

Nasze fotele biurowe są zgodne z Dyrektywą Unijną (Dz.U. 2023 poz. 2367), co oznacza, że spełniają one najwyższe standardy bezpieczeństwa i ergonomiczności ustalone przez Unię Europejską. Ta dyrektywa reguluje wszystkie aspekty związane z konstrukcją i funkcjonalnością foteli przeznaczonych do pracy przy stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. Dzięki temu zapewniamy odpowiedni komfort pracy oraz ochronę zdrowia podczas pracy.

All categories

Informujemy, że wszystkie Twoje dane są chronione uwzględniając aktualne przepisy RODO. Korzystamy również z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym.

Or sign in with:

Compare (0 items) Moja lista życzeń Kontakt z nami
Please login first

Or sign in with:

Please login first

Or sign in with:

Twój koszyk

Nie ma więcej artykułów w Twoim koszyku